Prezentujemy pełne rankingi domów mediowych w 20 kategoriach, w których sklasyfikowane są domy mediowe niesieciowe i sieciowe. W ten sposób chcemy podtrzymać wieloletnią tradycję publikowania kompletnych i wiarygodnych zestawień dających pełen obraz rynku i wspierających klientów przy podejmowaniu ważnych decyzji.
Pełne rankingi zostały opracowane na podstawie raportu specjalnego „Agencje Reklamowe i Domy Mediowe", który ukazał się w najnowszym magazynie "Media & Marketing Polska" w czerwcu 2016 r.
Szczegółowe wyniki Raportu poniżej.
Na ile jest Pan(i) zadowolony ze współpracy z domem mediowym?
Czy polecił(a)by Pan(i) dom mediowy swojemu przyjacielowi?
Zadowolenie z obsługi klienta
Zadowolenie z planowania
Zadowolenie z badań, analiz oraz strategii
Zadowolenie z zakupu mediów
Zadowolenie z działań performance marketingu
Zadowolenie z oferty ekonometrycznej
Cena netto na zakup mediów jest atrakcyjna w stosunku do konkurencji
Ma innowacyjne podejście do planowania mediów
Oferuje wysoką jakość usług w planowaniu telewizji
Oferuje wysoką jakość w planowaniu prasy
Oferuje wysoką jakość w planowaniu radia
Oferuje wysoką jakość w planowaniu reklamy zewnętrznej
Oferuje wysoką jakość w planowaniu internetu
Ma aktualna wiedzę na temat rynku
Przestrzega zasad etyki zawodowej
Rozumie ideę zintegrowanej komunikacji
Ma ofertę kreatywną względem agencji reklamowych
Czy polecił(a)by Pana(i) dom mediowy swojemu przyjacielowi?
Na ile jest Pan(i)zadowolony ze współpracy z domem mediowym w roku?